Elbląg. Szkolenie: Księgowość w organizacji pozarządowej

Czy organizacja musi prowadzić księgowość? Jak powinna wyglądać sprawozdawczość NGO? W jaki sposób organizacja może angażować ludzi? Odpowiedzi na te i inne pytania poznacie podczas szkolenia „Księgowość w organizacji pozarządowej”, które 13 i 14 maja odbędzie się w Elblągu. Chętni już mogą się zgłaszać.

W ramach projektu „Kuźnia Ekspertów – Wsparcie III sektora Warmii i Mazur” realizowane są  bezpłatne szkolenia skierowane do przedstawicieli organizacji pozarządowych, grup nieformalnych oraz liderów społecznych. W związku z powyższym serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniu realizowanym w subregionie elbląskim.

Szkolenie stacjonarne pn.  

„Księgowość w organizacji pozarządowej – cześć I i cześć II”

odbędzie się w Elblągu, w siedzibie

Stowarzyszenia ESWIP

ul. Związku Jaszczurczego 17

 

Data szkolenia: 

13 maja 2022 (piątek), w godzinach 11:00-16:00.

oraz

14 maja  (sobota), w godzinach: 10:00-15:00

 

Udział w szkoleniu jest bezpłatny!

Aby dokonać zgłoszenia na szkolenie wystarczy wypełnić formularz rekrutacyjny online:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScSjQ3whO1zD34YU3PVj0n6vKoqBvK61Wv9zW1Nk-YvdRW6Ag/viewform

Dwa dni przed szkoleniem otrzymają Państwo mail z potwierdzeniem uczestnictwa!

 

Program szkoleń:

Cześć I – I dzień (piątek)
1) Podstawowe akty prawne regulujące działalność NGO pod względem formalno-prawnym i rachunkowym.
2) Za co i w jakim stopniu odpowiedzialny jest zarząd organizacji?
3) Czy organizacja musi prowadzić księgowość?

Cześć II – II dzień (sobota)
1) Źródła finansowania działalności NGO i ich wpływ na księgowość organizacji.
2) Zatrudnianie kadry w NGO – w jaki sposób organizacja może angażować ludzi.
3) Sprawozdawczość NGO – obowiązki sprawozdawcze i związane z nimi terminy.

 

Informacja o prowadzącej:

Kinga Wołotkiewicz - mówi, że jej największym sukcesem jest wykonywanie takiej pracy, którą lubi. Od 2004 roku nieprzerwanie związana z pozarządówką. Od zawsze blisko finansów, więc i w Stowarzyszeniu Adelfi przez lata współpracy zajmuje się działką finansów szeroko pojętych. Absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu na kierunku marketing i zarządzanie. Dodatkowo wiedzę swą uzupełniła ważnymi dla niej kursami: Szkoła Trenerów Organizacji Pozarządowych - XV edycja, Doradca biznesowy OIC Poland, Program Menadżerowie NGO Promengo - VI edycja oraz szeregiem szkoleń. Nie przestaje się szkolić i wciąż szuka możliwości rozwoju i poszerzania wiedzy i doświadczenia. Prywatnie miłośniczka dobrej muzyki, koncertów i alternatywnego kina. Czas lubi spędzać również mieszając coś w garnkach i patelniach.

W razie pytań prosimy kontaktować się z Koordynator Projektu – Anną Marią Nadgrabska, Stowarzyszenie ESWIP

Mail:  a.nadgrabska@eswip.pl

Tel:  510 903 547