Ełk. Zarządzanie projektem – szkolenie dwuczęściowe

Jakie zmiany musimy zgłaszać do KRS i jakie dokumenty musimy wypełnić? Jak powinna wyglądać elektronizacja postępowania przed KRS w praktyce? Odpowiedzi na te i inne pytania poznasz podczas szkolenia, które 25 i 26 marca odbędzie się w Ełku. Już można się zgłaszać.

Celem szkolenia jest zdobycie i usystematyzowanie wiedzy z zarządzania projektami. Dzięki szkoleniu nauczysz się:

  • właściwego zaplanowania projektu na wszystkich jego etapach, 
  • zaplanowania pracy przy realizacji jednego jak i kilku projektów równocześnie, 
  • dopasowania narzędzi zarządzania projektami do specyfiki pracy projektowej, 
  • technik monitorowania i sterowania projektem,
  • właściwego tworzenia budżetu i harmonogramu projektu.

Szkolenie stacjonarne skierowane jest do uczestników z subregionu ełckiego (powiat ełcki, olecki, gołdapski, giżycki, węgorzewski, piski) i odbędzie się w Ełku, w kamienicy przy ulicy Małeckich 3.

Data szkolenia: 25-26 marca 2022 (piątek-sobota), w godzinach:

25 marca (piątek) 16:00-21:00

26 marca (sobota) 9:00 – 14:00

Udział w szkoleniu jest bezpłatny!

Aby dokonać zgłoszenia na szkolenie wystarczy wypełnić formularz rekrutacyjny online:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeS3GqJl386Bi3q6OB56eK0Dsm4I94qTapaaRzosIIPDGn00w/viewform

Zakres tematyczny:

  1. Jakie zmiany musimy zgłaszać do KRS i jakie dokumenty musimy wypełnić?
  2. Wejście w życie z dniem 01 lipca 2021 r. nowelizacji ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym, co zmiana oznacza w praktyce ?
  3. Elektronizacja postępowania przed KRS w praktyce:
  • Portal Rejestrów Sądowych i logowanie do portalu
  • Profil zaufany a podpis kwalifikowany
  • Składanie wniosków do KRS – jak to zrobić?
  • Składanie dokumentów/załączników do wniosków.
  1. Podsumowanie.

Po szkoleniu będzie istniała możliwość uzyskania osobistego doradztwa lub zapisania się na nie w dogodnym dla Państwa terminie. Doradca indywidualnie pomoże rozwikłać Państwa trudności i problemy.

 

Informacje o prowadzącej:

Małgorzata Kratyńska-Ćwikowska - Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ukończyła studia podyplomowe z prawa podatkowego w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, z ekonomii społecznej na Uniwersytecie Warszawskim i z zamówień publicznych na Uniwersytecie Białostockim.
Ekspertka w dziedzinie zakładania, prowadzenia i likwidacji podmiotów ekonomii społecznej  (fundacji, stowarzyszeń, spółdzielni socjalnych, spółek z o.o. non profit). Od 2011 r. pracuje w stowarzyszeniu Adelfi jako doradca kluczowy i biznesowy w Ośrodku Wsparcia Ekonomii Społecznej w Ełku, gdzie od ponad 10 lat pisze i realizuje przeróżne projekty.

 

W razie pytań prosimy kontaktować się z biurem Stowarzyszenia ADELFI:

Osoba do kontaktu:

Małgorzata Kratyńska-Ćwikowska (mail: malgorzata.cwikowska@adelfi.pl, telefon: 87 737 78 45 lub 509 319 696).

Ełk. Zarządzanie projektem – szkolenie dwuczęściowe